Oväder

Vilket oväder det var här i natt!! Jag har aldrig varit med om att det har blåst på detta viset tidigare. Det var riktigt läskigt faktiskt. När jag tittade ut genom fönstret så låg träden nästan ner i vinden, saker flög omkring och vilken ljudnivå. Herrejösses! Det blixtrade och åskade så det lät som om någon smällde en bomb utanför fönstret. Jackson som inte brukar bli rädd spratt till vid den första höga smällen och så grävde han in sig under täcket och la sig tätt intill mig och skakade  lite lätt.....Lakrits han sov vidare som om inget hade hänt och han snarkade högt dessutom... =)

Jag tittade till mamma med valpar och mamma var lite orolig under ovädret. De sover i hundvagnen intill min säng så jag hela tiden har koll på dem. Valplådan ratade hon genast och vill inte ligga i. Hon valde vagnen själv. Så därför fick hon föda valparna i vagnen och nu ligger de i den och har det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0