Juldagen

Vilken mysig julafton vi hade!

Innan jag började förbereda allt inför julfirandet fick dogsen sig en långpromenad och sedan ett halvt bad (bara magar och ben då de var så leriga).

Sen städade jag och Jimmy förberedde julbordet och hämtade sin far. Han körde Lincolnen med kidnappardörrar, far ska åka i stil ju!

Vi åt julbord, snapsade, skrapade trisslotter och lekte julklappsleken. Jag vann det jag ville, en julstake. Sen öppnade vi alla klappar som mamma skickat från USA. Såklart så hjälpte Lakrits och Jackson till att öppna. Lakrits var i sitt esse och jag fick verkligen ha koll så han inte förstörde det som var i paketet....Jackson rev upp paket med men han är inte lika vild och river inte lika hårt....

Husse förberedde julmat till dogsen med och Lakrits åt upp det på 3 röda som vanligt. De åt en massa så Jackson var så kissnödig imorse att han kissade genast utanför dörren, som en tik!

Nu ska vi göra oss i ordning och åka på en middag till sen blir det livat i lägenheten ikväll när våra kompisar kommer hit, vi ska slå klackarna i taket. Hundarna älskar när det kommer folk hit får då vandrar de från knä till knä hela kvällen.


Jackson och jag


Vanlig vodka, Svensk!


Jackson tigger julmat


Husse förbereder julmat till dogsen: kalvsylta, julskinka, köttbullar, prinskorv och ägg.


Jackson hjälper till att öppna julisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0