Spår

Jag la ett spår till Lakrits precis. Denba gången blåste det jättemycket men jag la det i medvind. Det blev ca 50-80 meter i rätt så högt gräs och sly så Lakrits fick kämpa sig fram. Tyvärr gjorde jag en tabbe.... När vi skulle börja så såg jag inte var jag markerat början då jag trodde att den snitseln blåst bort så jag kom in från snedden, ca 70 grader. Då började Lakrits spåra men åt fel håll! Han gick mot början av spåret så jag fick stoppa honom och försöka få honom på andra hållet. Detta skapade lite förvirring men han hittade rätt tillslut ändå. Som beköning fick han sin älskade KONG.

Nu ska jag lägga korta spår några gånger då jag inte vill att det blir för svårt (min tanke denna gången fast jag lyckades ju tabba mig och göra honom förvirrad ändå...).


Kommentarer
Postat av: Momo

Va' du e duktig Lakrits! Skoj att du e so fortjust i "the door stop", memory from SoCal....Love, Momo.

2011-12-06 @ 05:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0