USA in May

I maj åker vi till USA igen. Denna gången blir det ca 4 veckor och vi ska ha Svarteman med oss!! Jackson ska bo hos Patrik och Nina igen.

Vi kommer antagligen göra som detta året att vi först åker till New York och stannar där ett par dagar för att sedan åka vidare till Los Angeles och mamma.

Jag har planerat att ställa ut Lakrits minst en gång. Jag har precis suttit och tittat på olika dog shows och det finns en del att välja mellan i maj. Förhoppningsvis blir det en tvådagars utställning och guuuud vad jag längtar!! Sist gick det ju rätt så hyfsat när jag ställde för första gången i USA. Då var det Jackson som kom på 2:a plats i öppenklassen. Nu har jag stora förhoppningar för Lakrits. Dock är jag orolig för hans vikt då de enligt amerikansk rasstandard inte får väga mer än 6 pounds....Är inte det rätt lite? Vet inte vad det är i kilo? Lakrits är ju rätt så grov... förhoppningsvis så går det bra. När jag ställde Jackson såg jag en del chi´s som var lite större och det gick bra för dem. Längtar längtar längtar!






Enbacken My-Black-Sweet  BIM (BOS) med HP på en inoff i maj 2011.




Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hej Jenni!



Vad kul! Hoppas det går bra!

Jag har en liten fråga till dig...

Har du, eller någon av dina läsare, hört talas om/provat detta?

http://minochellas.blogg.se/2011/december/pro-biosa-pet-kan-detta-vara-nagot.html



Mvh.

Jasmine

2011-12-01 @ 11:44:08
URL: http://minochellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0