Bye bye

Idag åker min mamma hem till USA. Jag sitter nu med en kopp te och datorn medan jag väntar på att hon ska bli färdig i duschen, sen är det dags att åka till stationen och Kastrup. Som tiden har gått fort. Under dessa tre veckor hon varit här har jag hunnit ta examen, jobbat i tre veckor, vi har varit på hundträffar, träffat kompisar till mig och henne mm. Hundarna älskar henne. När jag har jobbat har mamma tagit hand om dogsen, vilket jag tycker är skönt. Jag har sluppit tänka på att de ska sitta ensamma och nödiga i flera timmar. I natt går jag på mitt första nattpass. Från och med idag kommer jag endast jobba natt, en lång tid fram över. Dogsen slipper vara ensamma då jag jobbar när Jimmy är hemma och tvärtom.

När jag lämnat mamma på stationen idag åker jag vidare till Vellingeblomman med Lakrits för att testa på WP och lite lydnad. Efter det måste jag försöka sova några timmar så att jag orkar hålla mig vaken hela natten. Det ska nog inte vara några problem, jag måste leta fram mina ögonlappar bara så jag får totalt mörker annars sover jag inte så bra. Hundarna är fantastiska när jag kommer hem från att ha jobbat natt (har jobbar mkt natt förr). Jag går ut med dem det första jag gör på morgonen sen äter vi frukost och efter det går vi och lägger oss. Hundarna som har sovit hela natten klagar inte på att få sova 8 timmar till....de ligger snällt i sängen. Hoppas de fortsätter med det...



Mr Jackson som hjälper mig öppna ett paket från min mamma.


Kommentarer
Postat av: Momo

I miss you J+J+J+L so much!

Love from Mamma Lena Momo.

2011-02-07 @ 22:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0