Inoff. utställning

Sitter här och funderar hur jag ska göra. 15 maj är det inofficiell utställning på Lomma BK. Ska jag ställa Lakrits eller inte? Resultatet räknas ju inte på hunddata men utställning är ju så kul!! Han har ju inga problem med att visa sig så ur träningssynpunkt behöver jag ju absolut inte ställa honom. Men det kostar ju endast 160 kr så det är ju inte så dyrt direkt och det är inte långt att köra....Puma ska antagligen ställas. Av Ina eller av mig. Tror jag bestämmer mig för att ställa honom bara för att det är så kul! Ska kolla schemat bara så jag inte jobbar den helgen.

Någon som vill åka till Paris med mig till WDS???


Min fina kille som står helt perfekt!
Enbacken My-Black-Sweet "Lakrits"




Kommentarer
Postat av: lisa

jag visste inte det skulle vara något i maj, jag vill ju pröva att ställa lily på någon mindre utställning.

2011-02-28 @ 09:35:35
URL: http://lyckansmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0