Vårkänslor!

Idag är jag feberfri och det är så skönt! Jag tog en promenad till Bunkeflo med killarna. Solen sken och fåglarna kvittrade, underbart! Dock höll vi på att blåsa bort och förfrysa några fingrar/tassar men det var skönt att få komma ut och röra på sig ändå. Jag har varit sjuk, börjat ett nytt jobb, tagit examen, haft mamma här mm så det har inte funnits så mkt utrymme för långpromenader med dogsen, så jag har haft lite abstinens....

Imorgon kommer lilla Puma hit som ska utställningstränas av mig. Jag ska ställa henne på Malmöutställningen. Det blir hennes första utställning.

På torsdag ska vi antagligen till skogen med Linn och vavvan Leo. Det var ett bra tag sedan vi var i skogen så vi längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0