Jennis PINKskydd AB

Idag har jag pysslat lite. Jag fick för mig att jag skulle sy pinkeskydd till killarna + att jag fått en beställning av Linda (Millis ägare). Hon hade köpt ett pinkeskydd på nätet av någon som syr men tyckte att mina egentillverkade var mycket bättre! Jag är riktigt nöjd med dem faktiskt! Design a la Jenni. Jimmy tycker att jag ska sy upp ett par och sälja för en 100 kr vardera. Ja, varför inte!? Jag har alltid haft egensydda pinkeskydd till mina killar och de passar perfekt! Har testat några jag hittade på Vacker Tass men tycker faktiskt inte att de sitter lika bra på.

Jag gjorde zebramönster med en svart ros till Lakrits, zebramönster med vit ros till Micro (Lindas chi) och leopardmönster med guldrosett till Mr Jackson. Nu ska de vara fina när de går på chiträffar och så kan de pinka bäst de vill...


Vaxduk på insidan för att bindan ska fästa bättre. Faktiskt så fäster bindan nästan för bra....




Denna är jag mest nöjd med!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Canon fina! Vore ngt att lansera over here as well!

2011-01-10 @ 20:06:27
Postat av: elinor

Hejsan!



Jag skulle vilja köpa ett om det går att beställa :)



Han brukar inte pinka inne, men det har hänt när jag lämnar dom ensamma att han inte kan låta bli att revira lite så det vore bra att ha ett och sätta på när man ska lämna dom ensamma en stund.



Mvh Elinor

2011-01-12 @ 12:34:25
URL: http://engelstoft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0