Lååång promenad

Idag var jag först med alla hundarna hos veterinären. Det var dags för Jacksons årliga vaccinationer. Jag tog alla dogsen i hundvagnen och så tog vi bussen till veterinären. När besöket var avklarat och Jackson även fått recept på en antibiotikakur (han har fått fler lösa tänder) så gick vi till Ina som har sin salong en bit bort. Hennes vavvor var inte med på salongen idag men vi passade på att snacka hundar ändå. Alla kunder som kom in på salongen blev överförtjusta i Jackson, Lakrits och Milli. Efter detta gick jag hela vägen hem. Det tog ca 75 minuter och då gick jag det snabbaste jag kunde! Power walk! Slöfockarna Milli o Jackson låg i vagnen och hade det bra medan Lakrits sprang bredvid. Han ääälskar att springa så jag tog tillfället i akt. Nu ligger han på golvet och vilar ut!


På Inas salong Fixa Till Dig. Hon har även en bra webshop: www.fixatilldig.se Spana in den!


Vax



Så här såg det ut på vägen hem:







FixaTillDig:

Redken 468x60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0