Shoppingkväll på fredag!

Den 28/1 finns det möjlighet att shoppa loss på hundsaker.
Ida säljer ut sitt lager och tar:
500 kr för hundväska
100 kr per klädesplagg (märken från bl.a. Puppia och Hippodog)
100 kr per hundbädd
100 kr per halsband (finns möjlighet att skriva hundens namn med glitterbokstäver och då ingår det i de 100 kronorna.)
10 kr per hundleksak

Adressen är Spånehusvägen 101C i Malmö, klockan 19.00

Passa på och fynda finfina hundprylar!!! Ida har hur mycket halsband och koppel som helst! Även en massa söta kläder till din fyrbente vän! Detta får inte missas! Jag känner inte henne själv och har inte hennes nummer så om hon skickar saker via post, vet jag inte. Jag vet att några var intresserade av detta....
Jag var där innan jul och handlade lite saker. Hur ska jag kunna hålla mig från att shoppa loss även denna gång.....?

Så här såg det ut sist jag var hos Ida:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0