Växjö here we come!

Nu är Lakritsbiten anmäld till Växjöutställningen 5 november!! Ska bli så kul!Jah och Linda ska åka upp tillsammans har vi tänkt. Kanske tar jag med mig Puma med! Jag har bestämt mig för att inte anmäla honom till Sofiero fast Linda har erbjudit sig att ställa honom. Lakrits ska dit ändå eftersom Linda passar honom hela september och ändå ska ställa sin Milli men många bäckar små.....vi ska till USA om ca en månad och varje liten peng jag kan spara till shopping räknas!


Lakritsbiten

Kommentarer
Postat av: Anna Posh Pooches

Hihi, vilken underbar bild!

2011-08-08 @ 18:02:49
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Jenni

Anna: Tack! Det var en dyngsur Lakrits efter en lång och regnig promenad i Smålands skogar, 2010.



/Jenni

2011-08-09 @ 05:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0