WP-selar

Förra veckan kom Linda hem till mig med Indya och Milli. Vi sydde weight pull selar tillsammans. Vi satt vid matbordet med varsin symaskin och sydde. Såklart sydde jag fel och fick sprätta men resultatet blev bra. Lakrits fick ett Hulkenfärgat sele. Det lyser fint i hans svarta päls. Milli fick ett likadant fast i rosa. Kanske syr jag ett till Jackson med om jag orkar. Han behöver muskla på sig lite tycker jag. Fast däremot så passar Lakrits på honom med så de kan väl få turas om. Nu ska jag bara införskaffa mig några kedjor på 1, 2 och 3 kg så ska vi börja träna.


Jenni och Lindas workshop


Bäst att prova på Skalleper innan man fortsätter att sy...


Lakrits Hulkensele färdigsytt. Han ser ut som han sålt smöret och tappat pengarna....


Det är inte bara Lakrits som uppskattar nya hundsoffan....

Nu när Lakritsbiten har sitt egna wp-sele så slipper han låna som på dessa bilder:




Uppvisning på Vellingeblomman i januari 2011.


Två fina flickor som drar wp:


Min absoluta favorit Indya (bild lånad från Lindas FB)


Fina Hicka (bild lånad från Lindas FB).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0