American days

I lördags var vi på American Days på Jägersro. Det är en dag med amerikanska bilar, mat, prylar, line dance, hästkapplöpning, musik etc. Vi tog bussen dit (i fall vi kände för att drick ngn öl...). Jag och Jimmy hade Jackson med oss och Diana hade sina två dogs med. Lakrits fick stanna hemma men två fyllda KONGar....

Vi åt lite mat och hann precis få ner allt innan det började ösregna! Vi sprang in under ett tält och fick stå där en bra stund...Vi ville se The Go Getters som är ett svenskt band som spelar mkt i USA. Riktigt bra är dem! Det regnade så mkt att de inte kunde spela på scenen utan fick stå under mattältet så det blev lite trångt och hög musik....inte vad jag  räknat med för Jacksons öron men han klarade det bra ändå. Han satt så fint i både sin väska och i famnen. Han darrade inte ens så jag tror han var nöjd. Så länge han får vara nära oss och vara med överallt så är Lilla Räv nöjd!


Jimmy med Jackson precis innan ösregnet kom. Svensk sommar.....blä!


Jag med en blöt och frusen Ville (Dianas hund)....jag gjorde mitt bästa för att värma honom.


Diana värmes sin Hasse som hann bli dyngsur på bara ett par sekunder av regnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0