Anmäld!

Nu är Svarteman anmäld till Tvååker, dock endast lördagen. Jag längtar så! Jag ska åka upp tillsammans med Linda och hennes hundar. Vi ska tälta, ställa ut, grilla, sola, bada, dricka öl....och göra Gekås osäkert på vägen hem!

Kanske tar jag med mig Puma och ställer henne med...


Jag och Lakrits på Malmö Int 2011 (där han fick excellent men oplacerad...)


Förresten, är det bara jag som tycker att SKK´s nya sida är totalt värdelös?! Den är jobbig att navigera runt på...Jag föredrar den gamla!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Då ses vi kanske i tvååker, jag är anmäld till båda dagarna, ska använda den nya väskvagnen då =)

2011-06-06 @ 17:17:27
Postat av: Momo

Grrrrrr....! Love U!!!!!! /Mom

2011-06-08 @ 03:49:29
Postat av: Jenni

Jennifer: Vad kul! Lycka till!

2011-06-08 @ 13:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0