Brännboll

Igårkväll samlade jag ihop ett stort gäng och så grillade vi i parken bredvid oss. Efter detta spelade vi brännboll. Vi var nog ca 20 personer som spelade. Riktigt kul att så många kom! Tyvärr förlorade mitt lag =( När solen gått ner och myggen tittat fram så åkte vi vidare till resturang Kajutan (vårt favoritställe). Där tog vi en öl och tittade ut över alla båtar i hamnen. Hundarna var med såklart (de är med i princip överallt...).

Här är lite bilder från gårdagen:


Mr J matchar kvällens tema. Jag har alltid en tröja med till honom då vi ibland är borta hela dagar och kvällar. Sitter vi på något uteställe så kan det bli lite ruggit för min frusna fyrbenta vän...


Jag och Diana försöker få upp en flaska...


Mr J myser med Chris


Lakrits står och spanar efter något att knycka. Den rackar´n stal ett x-antal korvar denna kväll vilket resulterade i en STOR mage....Lakrits är inte som Jackson utan blir aldrig mätt, denna hund har ingen botten och äter tills det kommer upp igen...


Mr J älskar barn och vill gärna vara nära dem. Här myser han med Freja 6 år.
Var har hans öron tagit väger förresten??


Skål!


Mmmmmm ölkorv! Please please please kan jag fååå!?


Linda grillar




Tiggeri.....och jag som hade så väluppfostrade hundar.....nja...


Jag, Jimmy, Jackson och Diana som gör miner


Jag, Jimmy, Diana och Freja som håller Jackson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0