Glad Midsommar!

Imorgon är det midsommarafton och jag jobbar =( Jag jobbar hela helgen....tråkigt men det klirrar bra i kassan!
Hoppas det blir lugnt på jobbet och folk inte är fulla och bryter benen....(så jag får ta hand om dem...).

Nästa vecka åker vi till Stockholm för att segla en vecka med min pappa. Det ska bli så kul och avkopplande! Då ska jag dessutom ta med mig en hundvagn till en trevlig Lena som har kennel i Tyresö.


Familjen Åkesson, midsommarafton 2010.

Idag blir det bara vila för mig och killarna. Jag har blåsor under fötterna från promenaden igår + lite träningsvärk. Jag och killarna gick först till Evas jobb sedan från henne till Värnhemstorget. Det tog 2 timmar. Det var ca 1 mil och killarna visade inga tecken på att vara trötta. Eva var imponerad då hon trodde att de inte skulle orka.  Så idag blir det bara att ta det lugnt. Jag ska ändå läsa på och uppdatera mig lite om olika fraktuter, CVK:er mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0