Lite av varje...

I måndags var vi på en bilträff. Jimmy har köpt en bil till så den måste ju provåkas! Han har köpt en Pontiac Grand Prix 1968. Man blir nästan lomhörd att åka i den men roligt är det! Den går som tusan! Lakrits älskar att åka i den och vill sitta nära fönstret så vinden kan blåsa i pälsen.


Jimmy, dogsen och nya (gamla) bilen!




Nina har oxå en snygg bil! En Mustang. Shelby och Holley tycker oxå om att åka.


Här är beviset på att Lakrits faktiskt kan uppföra sig bland andra hanar! Här med Ninas mammas chi´s Elvis och Texas. Efter en smärre tillsägelse skötte Svarteman sig och morrade inte ens!



Lilletass Rageing Rose "Puma" är nu anmäld till Tvååker. Jag ska ställa henne men matte Ina blir hemma då hon inte har möjlighet att följa med. Hon skall gå i JKL.


Jag och Lakrits var i stan och shoppade igår medan Jackson var på Inas salong och hjälpte henne med kunderna. Denna klänningen inhandlades bla. Visst är den fin! Lakrits satt så fint i sin väska när jag strosade omkring i butikerna.


Lakrits tror han tillhör skyltningen på Fixa Till Dig....jag var där igår och fick håret fixat!


Killarna fick nya lekkamrater häromdagen. Erik och Elise. Elise hälde upp vatten på flaket på en lastbil (leksak) så Lakrits fick dricka i värmen! Så sött det såg ut!


Ska jag eller ska jag inte? Mr Black överväger om han skall hoppa i eller inte. Det var nära jag fick en blöt hund med mig hem....

Kommentarer
Postat av: Momo

Oj, oj oj, vilka fina foton pa hela Fam. Akesson.

Onskar jag kunde varit med pa shoping turen Jenni, vi har alltid so revligt tillsammans da vi "gor stan'" och sen fikar pa nagot mysigt stalle. I miss U so much!!!!!!!!

2011-06-08 @ 17:23:43
Postat av: Momo

Din nya klanning e bara so himla lacker...!

Big hug from Mom.

2011-06-08 @ 17:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0