Mr Jacksons nya svid

Nu har jag hämtat fleeceoverallen som jag fått uppsytt till Jackson efter hans mått. Den passade perfekt! Han går utan problem i den. Han kan vara lite krånglig med overaller och vägra gå om de är förstora eller sitter för tajt. Det enda jag kan tänka mig är att han kanske kommer trampa in i benen men jag ska tvätta den och se om den krymper. Han har inte hängt upp sig på det än i alla fall...

Overallen är mkt välsydd och tyget i bra kvalitet. Jag kan verkligen rekommendera b.ov-kläder och Annette Sjöstedt.
Hon syr barn- och hundkläder (därav namnet).  En overall i Jacksons storlek kostar 150 kr. Jag ska få hans namn broderat på den sen =)



Kommentarer
Postat av: Bibi

Superfin själv har jag en sådan fleecoverall från hurtta...superbra...

2011-06-20 @ 11:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0