Snäll matte...

Killarna har fått presenter! Lakrits fick en förtidig födelsedagspresent: en blå liten soffa att ligga i. Den var populär! Till och med Jackson har provlegat (helt otroligt att han kan slita sig från sitt prickiga Puppy Angel-hus...). Jackson fick en liten present han med: en Ed Hardy tröja som jag spanat på i flera år och nu när den var prissänkt så slog jag till!






Husse säger att nu är jag lika cool som honom....Visst är jag?



Nu är även Jacksons figursydda overall från b.ov-kläder färdig så på lördag ska vi dit och prova. Hoppas nu den passar! Jag fick en bild av Anette på facebook och den var så fin! Tyg och färger har jag valt. Hon har en massa fina tyger att välja mellan. Båda galon/regntäta, fodrade tyger, fleece, velour, bomull mm. Jackson ska få en fleeceoverall. I hans storlek så kostar den endast 150 kr! Passar min plånbok perfekt!


Kommentarer
Postat av: Momo

1/. Welcome J+J to SoCal and Port Hueneme and Momo & Mr. Tom & Jackie Girl in September!!!!!!!!



2/. GRATTIS i forskott Lakrits pa 3-ars dagen!!!!!



3/. So sad att Lakrits inte kommer med till US, men vi forstar mer an val att det gar ju inte att betala hur mkt som helst for dessa sma Underbarheter for a flight ticket etc.



4/. Wow, vilken mysig soffa ni skaffat! Den ser so mysig ut.... but to small for Daddy...!



Have a wonderful weekend J+J+J+L

Big hug from us 3 over here.

2011-06-17 @ 18:32:59
Postat av: Momo

Jackson e bara sooooo fin i sin nya dress!!!!!!

Saknisar, Momo.

2011-06-17 @ 18:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0