FixaTillDig

Idag var jag hos Ina som har salongen och webbshoppen FixaTillDig. Jag fyllde i min "bottenfärg" och klippte mig. Jag trodde aldrig att jag skulle våga klippa av mig mitt långa hår som jag haft i så många år, men nu är det gjort! Jag är jättenöjd ocg glad att jag vågade! Det blev page. Troligtvis kommer jag att klippa upp det ännu mer i nacken inom en snar framtid, men först måste jag vänja mig vid denna längden. Jimmy  var lite orolig när jag skickade en bild på allt mitt avklippta hår. Han frågade lite nervöst: "Du klipper väl ingen tanrfrisyr va?" Med det menade han kort hår....

Hundarna var som vanligt med. Jag lämnade Puma hos Ina (Pumas matte) eftersom jag ska jobba natt imorgon. Hundarna var så söta tillsammans när de sprang omkring alla 5 på salongen! Dock var det en del skällande på förbipasserande, som frestade en del på vårt tålamod....


Lakrits hoppade upp i mitt knä och la sig till rätta. Han vill alltid vara nära sin matte, sötisen!


Lite av mitt hår....


Resultatet! Uppklippt i nacken och längre framtill.




Puma och Ninja


www.fixatilldig.se
Köpenhamnsvägen 15 i Malmö


Jag köpte lite hårprodukter med. Lanza pulvervax (verkligen skitbra för arr få upp volymen), ett schampoo och en protection conditioner. Specialpris just nu på FixaTillDig: 169 kr för dessa tre produkter!!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det blev jättesnyggt. Vad modig du är.

2011-03-02 @ 10:02:02
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Bina

Snygg hårfärg.



Den frisören ligger nära där jag bor ser jag nu=)

2011-03-03 @ 20:42:16
URL: http://binalakritz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0