Ingen bra idé.....

Idag tänkte jag att jag och Lakrits skulle få oss en ordentlig motionsrunda, men chi fick jag! Jag fick för mig att vi skulle ta oss årets första inlines-runda. Jag tog fram hundvagn, inlines, flexikoppel mm. Vi tog en promenix på ca 1 km innan jag spände på mig inlinesen och satte Jackson i vagnen (han är inte så intresserad av att springa men vill vara med ändå...). Vi hann nog rulla endast 10 meter innan vädret svängde om väldigt plötsligt från sol/moln till extremt stora och mycket hagel och åska precis ovanför huvudena på oss! Läskigt! Det började blåsa kraftigt oxå! Lakrits såg ut som han hade vitt strössel på hela kroppen. Haglet gjorde riktigt ont när det landade på lilla kinden...Vi fick ta oss hem så snabbt vi kunde. Lakrits sprang för fullt och jag halkade fram så gott jag kunde.

Nu är det dags för nattpas 1/3......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0