On our way to Åhus!

Nu sitter jag nyvaken i soffan med datorn och en kelen Lakrits, efter ha sovit ett par timmar efter nattens krävande jobb på sjukhuset. Om några timmar drar jag, Jimmy, Nina och Patrik iväg till Åhus, till Ninas sommarstuga med med minst 5 hundar! Vi ska ha en mysig och avkopplande helg tillsammans med filmtittande, goda middagar, promenader med dogsen i skogen och på standen mm. Det ska bli så kul! Killarna vet inte om det än men så fort jag nämnen namnet Shelby (Ninas chihuahua) så fattar de att vi ska träffa dem och då blir de som tokiga.....de kommer att springa runt och leta efter henne och Lakrits kommer sätta sig i fönsterkarmen för att se om hun är där ute....Så sött!

Nu ska jag bara äta upp min frukost och sen börja packa ner klicker, visselpipa, leksaker, mat, sängkläder mm.



Åååh, vad jag ser fram mot en kall öl och lite nachochips med trevligt sällskap nu! Samtidigt som vi sitter framför kaminen och dogsen leker tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Momo

Ha en riktigt trevlig och avkopplande weekend i Ahus! Hello to Patrik and Nina from Port Hueneme, SoCal / Lena Mr.Tom & Jackie Girl.

2011-03-04 @ 18:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0