Utställning och campa med hund??

I juli åker jag och Linda till Tvååker för en tvådagars utställning med dogsen!!! Så kul det ska bli! Jag har denna vecka jagat runt efter en stuga att hyra men alla stugor är redan bokade just det datum. Typiskt! Jag som trodde att jag var ute i god tid för en gångs skull....Nu lutar det åt att campa i iglootält med minst 3 chihuahuor....Jag sa till Linda att vi får grilla, dricka öl och klä oss i likadana träningsoveraller så vi smälter in på campingen....Jag som hatar att campa men jag tror faktiskt att detta kan bli rätt så kul! Jag måste dock ta ledigt ett nattpass för denna lilla tripp men det kan det ju vara värt! Jag ska bara ställa Lakrits men blir inte förvånad om det slutar med att jag har någon lånehund med mig som jag ska ställa. Linda ska ställa Milli (Mini Fashion Blue Princess) och Micro (Mixed Up Coffee). Nu inväntar jag bara slutgiltigt besked från Södra Näs Camping att bokningen är bekräftad. Jag anmäler inte Lakrits förrän jag vet att boendet dessa dagar är säkrat....

Domare fredag 15/7 chihuahua korthår: Zofia Konderla, Polen
Chihuahua långhår: Sue Terry, England

Domare lördag 16/7 chihuahua korthår: Olga KupriYanova Sinko, Slovenien
chihuahua långhår: Lawrence Llamar, Gibraltar

Jag som vill till Boråsutställningen med men den är när jag jobbar min första natt av tre så jag hoppar den utställningen...


Enbacken My-Black-Sweet "Lakrits"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0