Lakrits har fått presenter!

Idag damp det ner presenter till Svarteman i brevlådan! Jag har nämligen beställt en rosa flytväst (ja ROSA fast han är hane!! JAG tycker om rosa och hundar är färgblinda...) och en kyldyna som kommer bli perfekt i sommar till min varma gosse. Jag beställde sakerna från www.poshpooches.se De har en massa roliga saker!





Kyldynan fungerar så här: Man fyller innerkudden med vatten som blandar sig med ett pulver och bildar gele. Sen sätter man på överdraget (som ses på bilderna). Man kyler i kylskåpet i ca 20 min och sen är dynan redo att användas. Dynan kan även värmas i micron om man vill värma sin vovve på vintern. Jag köpte storlek large, kostar 319 kr.
www.poshpooches.se


Kommentarer
Postat av: Anneli

Han som är svart passar superbra i rosa tycker jag.

2011-05-11 @ 15:54:35
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Momo

Vad gullig Lakrits e i sin nya fltvast. Dynan e toppen och kommer sakerligen val till pass here in SoCal. Tycker ni har fina blomster pa balkongen.

Kram kram from Momo.

2011-05-11 @ 17:13:35
Postat av: Sofia

Jätte fint med rosa flytväst på honom när han är så svart, men hundar är inte färgblinda ;)

2011-05-12 @ 23:54:58
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0