Tummen upp för Kajutan!

Igår "rullade" jag, Jimmy och Diana med våra dogs till Kajutan för att äta.  Lakrits spran hela vägen dit och hem. Jackson satt i cykelkorgen på ditvägen men kände för att springa hem så jag rullade med en hund i varje hand.  Jag måste ha stenkoll på Jackson när jag rullar med honom eftersom han inte har pejl på mina ben/fötter. Han kan få för sig att springa precis framför mig. Lakrits däremot håller sig på avstånd hela tiden och springer på rätt sida om alla stolpar och gör han inte det så ropar jag bara "denna sidan" så springer han rätt!

På Kajutan satt vi på deras trädäck i en skön soffa med alla våra dogs! Personalen kom fram och frågade om vi ville ha en skål vatten till hundarna. Tummen upp Kajutan! Vi fick en "riktig" hundskål dessutom. DET kallar jag service!

Vi träffade ett trevligt par som har en båt i hamnen, en Bavaria 40. Vi pratade hela kvällen, långt efter stängningsdags. De bjöd oss på varsin drink. De tyckte att alla hundarna var så söta. Lakrits gjorde sitt bästa för att fjeska sig in hos damen i sällskapet.

Från vänster: hundarna Hasse och Ville, Diana, jag med Jackson och Jimmy med Lakrits


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0