Vagnar i lager

Just nu har jag inte så många hundvagnar i lager. Jag är osäker om jag över huvud taget kommer att få hem de vagnar jag vill ha eftersom de är helt slut.  Jag har till och med letat på Ebay efter dessa men kan inte hitta dem där heller. Så det ser mörkt ut att få hem något vettigt på ett bra tag...

Dessa har jag hemma:


1 st heavy duty pet stroller, camo -BOKAD av Jessica till juni efter skattepengarna.


1 st marinblå väskvagn (väskan går att ta av). Prsisänkt från 1500 kr till 1300 kr. Praktisk vagn med flera funktioner!




1 st tvåfärgad enkelvagn grå/lime. 1600 kr. Mycket rymlig och rymningssäker!

För mer info och fler bilder var god titta under kategorin hundvagnar här till höger!
SMS:are och prutare undanbedes! Frakt står köparen för
.


Jag har även dessa två vagnar i en zoobutik. Jag ska hämta hem den vid tillfälle. De står på Dog Fun i Malmö.


1 st rosa enkelvagn med tre hjul. Vagnen saknar regnskydd om jag inte minns fel och är därmed prissänkt från 1500 kr till 1300 kr -BOKAD av Katarina Ellegaard.

På Dog Fun finns det även en rosarutig enkelvagn (samma model som ovan) med fyra hjul inkl. regnskydd, Pris 1500 kr. Jag har tyvärr ingen bild på denna vagn. Fotar när jag tagit hem den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0