Chihuahuacirkeln

Tjohoo! Chihuahuacirkelns hemsida har gjorts om, till det bättre! Det är rasklubbens hemsida. Den är fortfarande under uppbyggnad men den är redan bättre än den förra tycker jag! Jag ser fram mot när Lakrits kommer upp på hanhundsregistret. Jag skickade in hans information och två bilder för en tid sen men ännu finns han inte i registret =( Han är ju nu tillgänglig till passande tikar!!

Det var några saker jag tyckte att de kunde gjort annorlunda men eftersom den är under uppbyggnad så kommenterar jag inte. Det kan ju komma att ändras.

Adressen till klubben ser du här: www.chihuahuacirkeln.nu här kan du hitta hanhundar som är tillgängliga till avel, planderade parningar, födda valpar, rasinformation, uppfödarlista mm.


Lakrits har varit med på månadens bild två gånger på chihuahuacirkeln, detta var senast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0