Abba

Är det fler än mina hundar som skäller när den nya Abba-reklamen visas på TV? I deras reklam så plingar det på dörren. Fastän vi aldrig haft en dörrklocka som låtit just så, så börjar Lakrits skälla och springer till dörren i tät följd av storebror... Nu byter jag snabbt kanal när den reklamen visas.... Det konstiga är att de skäller aldrig när porttelefonen ringer och när dörrklockan ringer strax därefter. Det är ju sällan som endast dörrklockan ringer hos oss.

Förra året hade Pedigree en reklam där hundar skällde en julsång och den gick mina killar igång på, den med! Men efter ett tag lyckades jag få dem att bli tysta. Lakrits pep ibland och tittade på mig för typ tillstånd att få yttra sin åsikt om den reklamen....






Kommentarer
Postat av: Anna Posh Pooches

Jag får försöka komma ihåg att säga till dig nästa gång :D

Men är du medlem på FB så syns det mesta där!

Hoppas allt är bra med er.

2011-11-01 @ 10:19:04
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Fanny

Min hud gör exakt samma! Jag håller på att bli tokig:) haha

2011-11-28 @ 20:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0