Hotell

Jag har nu bokat hotell inför My Dog. Jag som tyckte att jag var ute i god tid....tydligen inte! Scandic Mölndal var redan fullbokat (hundrummen). Scandic Opalen hade endast ett rum kvar och det var ett enkelrum med en säng och bäddsoffa så det bokade jag. Positivt är att Opalen ligger 500 meter från Svenska mässan så vi kommer ha gångavstånd till utställningen! Perfekt! Då hinner Lakrits bli lite rastad på vägen dit!

Har ni inte bokat hotell än så gör det genast om ni ska ha övernattning med hund i Göteborg första veckan i januari!


Jag och Lakrits My Dog 2011.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Åhhhh! Jag vill också dit!

Älskar att strosa rundor på utställningar och titta på en massa fina vovvar och roliga hundprylar!

avis



Mvh.

Jasmine och Ella

2011-10-22 @ 09:10:38
URL: http://minochellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0