My Dog here we come!

Nu är Lakritsbiten anmäld till My Dog, båda dagarna! Denna utställningen ser jag verkligen fram mot! Förra året var så mysigt. Jimmy och jag kör upp och bor på hotell, jag tänkte boka samma hotell som förra året för vi var jättenöjda med det, Scandic Mölndal. Jag får se var jag gör av Jackson. Han kan inte följa med då jag inte kan ta med honom in på utställningsområdet men om Jimmy inte vill gå in och se Svarteman så kan ju han ha med Jackson.

Lakrits är nu anmäld till följande utställningar:
Växjö i november
Stockholm hundmässa i december
My Dog x 2 i januari



Nu ska jag och killarna nanna lite eftersom jag ska jobba i helgen....Jag måste ju vila så jag orkar vara vaken hela natten...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0