Skryllegården

Idag var jag och killarna vid Skryllegården med Angelica och hennes labbe Tindra. Vi gick en slinga som är mitt i skogen så vi slapp gå på spåren där alla andra går. Nu fick vi klättra över stock och sten istället och gå på små broar över kärr. Så mysigt! Det var strålande sol och ingen vind alls, en riktigt härlig höstdag! Hundarna sprang lösa och hade det skitkul. De blev kopplade sen när vi mötte en man med sina hundar (som mina killar skällde ut.....) han sa att det vimlar av vilt bla. vildsvin så jag kopplade hundarna. Jag vet precis vad mina killar gjort om de fått syn på ett vildsvin, sprungit fram och skällt ut det och den risken vill jag inte ta! Då åker jag nog hem med en eller två hundar mindre.... Efter halva rundan stannade vi och åt vit matsäck, sittandes på ett fallet träd. Mysigt! Vi gick i ca 2 1/2 timme.

Här går vi på en liten bro över sankmark:








Jag och dogsen


Lakrits och Jackson


Ett stenbrott i Skrylle, underbar utsikt!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Halloj!

Välkommen hem!

Vilken mysig dag ni verkade ha!

Det gäller att passa på nu medan höstdagarna fortfarande är soliga och fina.

Ha det superbra!



Mvh.

Jasmine och Ella

2011-10-15 @ 23:27:15
URL: http://minochellas.blogg.se/
Postat av: Jenni

Tack Jasmine och Ella! :)



/Jenni

2011-10-16 @ 10:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0