Sverigeangest

Usch vilken angest jag har nu....jag/vi vill verkligen inte aka tillbaka till Sverige....


Jag sitter nu i koket och smuttar pa ett glas prastvodka (en polsk dryck som Ewa gjort) medan mamma lagar mat. Jag stod for foratten (rostad vitlok med smalt brie) och den ar snart fardig i ugnen. Mysigt!


Jag har i alla fall mycket att se fram mot framover, tex arets roligaste fest (Micke och Georgias arliga Halloweenfest, 6:e aret i rad nu), tva utstallningar till i ar med Lakrits, jag blir snart "farmor" igen da Lakritsvalpar vantas, nasta vecka ska jag trana rallylydnad med Lakrits och Nina mm + att jag inom 2 dygn far se och krama om mina sma killar igen!



Mamma och Mr Tom, pa en biltraff pa Camarillo Ranch i sondags (en biltraff med olprovning).


Jag och mamma




Fick denna bild av Patrik och Nina idag, Jackson som myser med sin alskade Shelby.
Pa fredag ses vi igen alskade Jackson!

Kommentarer
Postat av: Mirelle

Hej!

Välkommen hem till sverige då :)

Nu är Minka riktigt tjock och det ska bli jättespännande att se vad som gömmer sig därinne! Jag hör av mig så fort det händer något!

2011-10-07 @ 21:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0