Trötta....

Idag är vi trötta efter gårdagen.....På kvällen tog Jimmy med hundarna på en middag som sedan blev till en högljudd fest. Jag mötte upp honom där vid midnatt efter att jag hade lämnat mina tjejkompisar. Diana med hundar var där med. Hundarna fick en massa uppmärksamhet men tyckte inte riktigt om den höga ljudnivån från stereon. Så idag är vi trötta allihop. Jackson fick jag i princip släpa ur sängen för att han skulle ut på mongonrunda. Väl inne la han sig i sitt hus och somnade på direkten. Men vilan blir inte lång för om en timma ska jag hämta upp Nina med hundar och så åker vi till Sturup för att lägga blodspår. Lakrits och Holley ska få spåra. Det blir första gången för Lakrits. Hoppas han är lika duktig som när jag lägger ett "vanligt" spår till honom!


Sommar med sol och bad på stranden känns långt borta nu... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0