Hundvagnskunder!

Jag ar  i USA och svarar INTE pa min mobil och jag kan heller inte lyssna av alla meddelanden ni talar in! Jag svarar endast pa mejl ([email protected])
Jag ar i Kalifornien med 9 timmars tidsskillnad fran Sverige (9 timmar EFTER Sverige). 
Jag ar tillbaka i Sverige den 7 oktober.
Jag saljer endast vagnar jag har i lager och jag tar inga bestallningar.
Heavy Duty pet stroller ar slut i lager likasa dubbelvagnen. Jag har inte fatt besked pa nar jag kan bestalla hem dessa nasta gang. De har varit slut i manader....
Denna vagn ovan har jag i lager och den kan skickas safort jag ar tillbaka i Sverige. Det ar en rosa enkelvagn med fyra hjul. Regnskydd ingar. Pris: 1600 kr. Frakt med bussgods kostar 185 kr och tar 3-6 dagar.
Jag har aven en likadan fast en ljust ljust gra.
Intresserad av en enkelvagn inkl regnskydd? Kontakta Jenni pa [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0