Jogging

Idag tog jag mig en joggingtur med mammas Jackie. Det gick inget vidare. Jag fick slapa pa byrackan hela vagen da hon bara ville tillbaka till mamma hela tiden.... :) Men med lite traning ska detta nog ga! Det var riktigt skont att springa lite! Jag har kopt mig ett par traningsskor, Reebock Easytone. De kostar pa Stadium i Sverige ca 1200 kr. Jag betalade $49 for dem!! De ska trana benen och rumpan nar man gar och det kanns verkligen! Jag har gatt i dem nu ett par ganger och sprungit en runda i dem och det kanns i laren!
I alla fall, det var saaa skont att fa jogga i september och inte frysa! Det var ca 23 grader varmt vid 17-tiden da jag och vovven sprang! Nar vi borjade narma oss hem sa var det vovven som slapade pa mig, kan jag tillagga.....
Jackie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0