USA here we come!

Nu sitter jag och Jimmy här själva i lägenheten och jag måste medge att det känns lite vemodigt att inte dogsen är med oss! Jackson åkte härifrån nyss. Nina och Patrik kom hit och hämtade honom. Han är så mammig så det känndes bäst att de hade sina hundar med och bara gick och tog honom med. Han följde snällt med för han trodde att de bara skulle ut och kissa och så var ju hans favoritvovve med: Shelby, som han avgudar.

Lakrits är hos Linda och jag har redan ringt och frågat hur det går. Det går bra och Svarteman sköter sig. Tack och lov så är han undergiven mot hennes enda hane, Mickro. Micro var så söt när jag lämnade Lakrits. han lät som ett litet sågverk och raggen stod rakt upp men han gör inget, han bara låter. Lakrit böjer ner huvudet så fort han får syn på Micro, duktig kille!

Imorgån åker vi till USA för fem veckors semester och det ska bli underbart att äntligen få komma "hem"! För USA känns verkligen hemma!

Jag kommer uppdatera om killarna och hur vi har det. Jag kommer dock inte kunna skriva med å-ä-ö så stavningen kommer bli lite lustig....



Lakrits med en plastboll som han hittade en kväll när vi var ute och gick kvällsrundan. Den var rolig tyckte han och varade inte så länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0