USA update

Nu ar vi pa ett hotell i Orange County, New York. Vi sitter i hotellbaren och sippar pa en ol och utnyttjar gratis WiFi.
Idag har vi kort genom Newark i lite skumma neighbourhood, kul var det att se hur USA kan vara bade fint och mindre fint.....
En uppdatering om dogsen:
Jackson- han nosade igenom hela Nina och Patriks lagenhet nar han kom dit i fredags kvall. Han somnade fint i sangen och nanna hela natten. Pa lordagen var han med pa biltraff i Knutstorp och skotte sig val. Han verkar trivas och det gor mig glad!
Lakrits- Linda postade en bild pa fecebook dar Lakrits lag i hennes soffa och tog det lugnt. Han hade en kudde som huvudkudde och jag blev inte forvanad att se det....sa typiskt Svarteman! Dock skrev hennes bror att han ar lite deppig och verkar sakna matte.....Hmmmm, ska jag bli orolig??? Min lilla alskling, jag kommer och hamtar dig snart, jag lamnar dig INTE for alltid!
Sen till lite information till hundvagnskunder:
Jag ar i USA till 7 oktober. Jag lyssnar INTE av intalade meddelande pa telefonen. Skicka mejl. Jag saljer endast vagnar jag har i lager dvs en rosa och en ljusgra enkelvagn med fyra hjul, inkl regnskydd. Dessa kan inte skickas forran jag kommer hem till Sverige igen. Heavy duty pet stroller ar helt slut i lager och jag har ej fatt besked pa nar jag kan bestalla hem dessa igen....Gggrrrr....
Sa, nu ska jag ta den sista klunken av olen och sen blir det sangen! Imorgon ska vi traffa lite amerikanska vanner i staden New Hope. En mysig stad med god mat, mycket konst och hantverk. Ett stalle pa vischan dit manga rika New Yorkbor kommer pa helgen.
Forresten, har ar ca 30 grader varmt, sol och underbart!!! Snacka om att jag vill skicka hit hundarna och aldrig mer atervanda till Sverige.....
Mr Jackson hosten 2010

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Du har inte möjlighet att ta hem en bra hundväska som är bekväm att ha på axlem med många fack på o bekväm för hu den? Eller du har tips på väska ? Ha en super skön resa :)

2011-09-04 @ 23:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0