Gangster vill få ett hem!

Tiny Warriors Big Gangster of Mine "Gangster" vill få ett livslångt hem! Har Du det rätta hemmet för honom? Han är född i augusti 2011 hos Katarina Ellegaard i Vellinge, Skåne. Katarina har kennel Tiny Warriors. Mamma Mini födde normalt. Gangster är liten och väger ca 1300 gram. Katarina är väldigt noga med vilket hem Gangster kommer till och säljer honom inte till vem som helst.

Jag har passat Gangster själv och kan intyga att han är en väldigt mysig, tillgiven och social liten krabat! Han har självförtroende och hälsar på alla som kommer hem till en och vill gärna sitta i ens knä och mysa eller precis som sin mamma, sitta på ens fötter.

Gangsters regnummer är SE53659/2011 och har därmed stamtavla i svenska kennelklubben. Han har 3 års dolda felförsäkring.
Pris: 8000 kr.

Intresserad? Kontakta Katarina på 0707-348202


Gangtser är hunden till höger, här i min pappas knä.


Gangster i min brorsons knä. Gangster är van vid barn och andra hundar.


Han älskar uppmärksamhet!






Pappa Casper har fått CK på utställning. Även Casper känner jag. Han är av modell större och har väldigt trevligt temperament! Han har tjock fin päls!


Mamma Mini är en mysig tjej som älskar att ligga på sin hundkompis Piggi's rygg och sova. Är inte Piggy i närheten så sitter Mini på dina fötter...


Gangster


Gangsters halvsyster Agnes. De har samma mamma. Min Jackson är pappa till Agnes. Obs! Agnes är ej till salu!





Kommentarer
Postat av: Mirelle

Va söt han e :)Han har verkligen exakt likadan fläck på ryggen som Minka, det är inte ofta jag ser sådana Particolor numer. Hoppas han får ett underbart hem!

2012-04-16 @ 23:12:15
URL: http://www.123minsida.se/lillpinglans
Postat av: Bibi

Han är underbar...skulle vilja ha men har redan en chi ...underbar ras.....hoppas verkligen han hamnar i en familj som är snälla och inte som Ceasar Millans hemska metoder.

2012-04-18 @ 15:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0