Inpulsköp

Jag gjorde ett impulsköp igår som inte alls var inräknat i månadens budget....men köpet var ändå nödvändigt och kommer användas väl. Jag köpte en Hurta flytväst till Lakrits. Denna ska han stila i på "moffas" båt i sommar! Jag köpte en flytväst från Puppy Angel förra året till honom men den satt aldrig riktigt bra...fast den var inspänd så mycket det gick var den ändå något stor. Storleken mindre (small) var för liten.... Därför säljer jag nu Lakrits rosa flytväst som endast är använd en säsong, för 200 kr. Det är strl medium och rygglängden är 26 cm. Den passar nog tibetansk spaniel och jack russel i storlek.

Mejla [email protected] om du är intresserad av den rosa flytvästen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

den orange är skit snygg.jag har en likadan fast en den i grönt som jag ska sälja. vill hellre ha en orange :D



kram

2012-05-10 @ 13:31:23
URL: http://rysskkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0