Mr J

Jag har funderat på att även Jackson ska få börja spåra och till helgen ska jag göra slag i saken! Han har testat 1-2 gånger tidigare men är såååå långsam. Han vill liksom slicka upp varje bloddroppe...men han kommer fram till klöven till slut ändå. Personspår är det som "goddag yxskaft..." Han fattar nada! Men viltspår har han "smak" för...

Eventuellt ska Ina med hundar med och prova på. Hoppas hon får tummarna loss för jag tycker det är kul att visa. Kanske hänger hennes kompis Carro på med sin blandras. Vi får se. Kul att slippa vara ensam i skogen i alla fall..

OM Jackson nu förstår det här med viltspår ska jag göra anlag med honom med men jag har absolut inga förhoppningar om den vovven....han är verkligen en renodlad sällskapshund som inte har mycket motivation till träning över huvud taget. Men han är hur mysig och go som helst! Mr Myskille!



Kommentarer
Postat av: Bibi

Jag har en precis likadan chihuahua Nasse 5 år...bara softa o mysa inte alls leksugen...men gärna leta efter löptikar det är kul tycker han...han är underbar...o dina med fin blogg

2012-04-16 @ 10:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0