Buggy Classic

Detta är en vagn somn jag funderar på att börja sälja. Kan den vara av intesse? Lämna gärna en kommentar om vad ni tror/tycker! Jag tänkte nämligen att det kan vara bra med en modell som har fyra hjul då inte alla tycker det är snyggt med tre eller tror att vagnar med tre hjul är ostabila (vilket de inte är! Inta mina hundvagnar i alla fall...).  Dessutom ser den väldigt stabil och bra ut! Inte alls skranglig!
 
Denna hundvagnen har en maxvikt på 25 kg, hjul som är ca 22 cm i diameter, två hakar att fästa i hundens halsband/sele, mugghållare med stängbart fack i mellan, låsbara hjul bak så att vagnen inte rullar iväg, låsbara hjul framtill så att de inte snurrar 360 grader, ventilationsnät fram och bak...... Priset vet jag dock inte ännu...
 
Finns i två färgkombinationer:
-blå/svart
-grå/svart
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0