Nya färger på vagnarna!

En glad nyhet är att två av mina vagnmodeller nu finns i rosa!!! Buggy 5 in 1 finns nu att beställa i rosa och buggy first class finns nu också i rosa. Buggy first class beräknar jag ha hemma i lager om 3-4 veckor! För er som vet hur en Ibyaya vagn ser ut så är buggy first class mycket lik denna vagn (märke). Tyvärr har jag ingen bild på buggy first class i färgen rosa men ni kän tänka er att där det är gult på modellen nedan är det istället ljusrosa.
 
Dessutom så kommer jag att få hem Buggy Precious i svart! Den är väldigt läcker med sin svarta botten och LV-inspirerande mönster!
 
Buggy 5 in 1 rosa, 1950 kr.
 
Buggy First Class i gult. Tänk er att det är rosa där det gula är så vet ni hur den rosa modellen ser ut! beräknas finnas i lager om 3-4 veckor. 2350 kr.
 
Buggy Precoius i svart, 2450 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0