Reklam

Tack Sabine för fin reklam för mina hundvagnar!
 
Så här skrev Sabine på sin blogg www.bineliten.blogg.se :
"En super fin vagn som är värd varenda krona, Visst man kan tycka 2850:- är mycket pengar, Men som sagt så VÄRT det att slippa asa runt på sina saker och vara helt slut i ryggen innan man har kommit in till utställningen :)

Jag älskar min hundvagn och skiter i vad folk säger om att hunden  har ben och gå med osv..

Men det är faktiskt som så här, när man är på en utställning så är där allt från Chihuahua som är världens minsta ras till den största varghunden, Jag vill inte riskera att MIN hund blir en mumsbit för en stor hund. Så tack Jenni för jag fick köpa min vagn."

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0