Så gullig!

Idag var vi på ett animal shelter i Ojai. Där blev jag totalt förälskad i en spanielmix kille på ca 12 år. Bobbi hette han. Han hade tagits från sin ägare som hade totalt 58 hundar hemma!!! Åååh vad söt han var! Alla andra hundar var antingen rädda, skälliga eller nollställda men lilla Bobbi viftade på svansen, var lugn och tyst och bara tittade snällt på oss med fina rådjursögon. Han var väldigt intesserad av Jack när vi satte honom på marken. Hade jag haft möjlighet hade jag adopterat honom på direkten!! Det är sällan jag faller så för en hund men denna herre var verklugen mysig!

För att få adoptera en hund från detta shelter vill de veta om man äger eller hyr sitt hus/lägenhet, hur trädgården ser ut. De gör hembesök för att se så att allt ser ok ut. Det kostar 125 dollar att adoptera en hund, 75 dollar om hunden är gammal som Bobbi. Veterinär check up ingår.

Det är så sorgligt att se alla dessa djur på sheltret: hundar, katter, hästar och fåglar....

Söta Bobbi:



Kommentarer
Postat av: Jasmine

Så fin han var!
Undrar om det inte skulle kunna vara Tibetansk spaniel i honom??
Tycker det ser ut som att det skulle kunna vara det, på kragen, svansen, ben och tassar...
Fin var han iaf!

2012-12-22 @ 14:21:58
URL: http://minochellas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0