Anmäld!

Nu är Lakrits anmäld till Ströby i Danmark den 18 mars! Det ska bli så kul! Jag har aldrig ställt ut hund i Danmark förrut. Det är den svenska domaren Magnus Hedlund (Hedfors?) som ska döma. Han har kenneln Signum. Det kommer bli en hektisk utställningshelg då jag dagen innan ska ställa både Puma och Lakrits i Malmö. Eventuellt ska jag även ta med mig Milli och ställa henne i Danmark om Linda bestämmer sig för att hon ska ställa sin amsaff i Malmö på söndagen, om inte Kakans fodervärd gör det. Annars följer Linda med mig och Nina och ställer Milli själv. Det är så kul att jag har bra kompisar som har samma intresse, att ställa ut hund, för då kan vi samåka och ha kul tillsammans! Dessutom som ställer samma ras vilket gör det hela ännu roligare!

Längatar!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0