Hemklickat!

Nu har jag fixat visitkort, anteckningsblock samt pennor med hundvagnsreklam på! Visitkort ska jag skicka med i alla beställningar och dela ut på utställningar mm. Det ska bli kul att få hem sakerna och se om det blev så bra som jag föreställt mig... Tyvärr var fotot för anteckningsblocket lite för litet så det blev lite vita kanter här och där men förhoppningsvis blir det bra ändå.

Denna bild finns på blocket och på pennorna:


Tack Nina för hjälpen med bilderna!

det är Shelby som sitter i buggy 5 in 1, Holley i buggy comfort och Jackson i buggy first class. Lakrits fick inte vara med för han blir bara svart svart svart....men ser ju inte vad han är för något...

Reklamen gjorde jag på www.vistaprint.se

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Snyggt jobbat!

De blev ju kanonbra!

/Jasmine

2012-02-07 @ 09:37:17
URL: http://minochellas.blogg.se/
Postat av: Lena

Spara en penna till oss :)) säger Zimba

2012-02-07 @ 19:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0