Redan slutsåld...

Inte trodde jag att den rosa/lila/grå hundvagnen skulle bli SÅ populär!! Jag beställde endast hem två stycken av denna och de är redan slutsålda! Jag kommer att ta hem fler men vet inte när...

Om några timmar så har jag gjort allt färdigt och ni kan se bilder och information här på bloggen. Det verkar som om hundvagnarna är populära eftersom jag har aldrig någonsinn haft så många besökare och sidvisningar förrut. Jättekul tycker jag!!


Denna är reden slut i mitt lager... Hade jag vetat att så många ville ha en rosa hade jag beställt hem fler...

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hej!

Vad kul att det gick så bra!

Tog du bara hem den rosa varianten med lufthjul?

/J

2012-02-02 @ 09:31:53
URL: http://minochellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0