Roadtrip

På måndag kl 07:15 direkt efter jag slurat jobba åker jag och killarna med Linda på en roadtrip till Mora och kennel Mini Fashion! Killarna sover över hos Linda och så kommer hon och hämtar mig utanför jobbet. Vi ska nämligen hämta hem en liten vit och svart tjej. Bilfärden ska ta ca 9 timmar och jag sover i bilen på vägen upp. Vi beräknar vara framme vid 17-tiden sen kör vi mot Jönköping och övernattar hos Lindas faster och fortsätter färden hem dagen efter.

Det ska bli så kul att få träffa Louise Östh och se alla hennes superfina hundar! Jag hade önskat att jag hade fått med mig en fin vovve hem jag med men det är det verkligen inte läge för just nu...

Tur jag är ledig hela nästa vecka för jag lär nog lida av sömnbrist när vi kommer hem...

Detta är tjejen vi ska hämta:


Kommentarer
Postat av: Mirelle

Det måste varit roligt, söt liten tjej :)

2012-02-21 @ 08:26:31
URL: http://www.123minsida.se/lillpinglans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0