Stora CC

Då var det klart! Jag ska skänka en hundvagn till BIS-vinnaren på chihuahua rasspecialen i maj i Lidköping! Jag ska själv inte dit men jag kommer skicka den med Linda eller någon annan som ska upp. Bättre reklam för mina vagnar kunde jag inte komma på...Tjohooo, vad kul! Nu ska jag bara sätta Nina i arbete och göra en banner till mig som skall upp på chihuahuacirkelns hemsida (www.chihuahuacirkeln.nu) Nina är min lilla arbetsmyra så fort det kommer till saker som skall göras på datorn då jag själv har tummen mitt i handen =)


Jag har hundvagnar till salu!


Till er som är intresserade av en buggy comfort med lufthjul så kommer det hem två stycken rosa/lila/grå på fredag....

Kommentarer
Postat av: Smse Hund&Foto

Han tackar ^^ <3

2012-03-01 @ 12:33:49
URL: http://chiruna.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0