Vinterkräksjuka?

Mellan klockan 05 till 09 var jag ute med Jackson fem gånger! Stackarn har kräkt och sprutlackerat hela gräsmattan utanför....Tur är att han sa till när han måste ut så det inte kom i vår säng...Jag måste hålla koll på honom för jag har inte sett att han druckit något alls, så han inte får fel på vätskebalansen....Nu ligger han i sin lilla soffa och darrar från och till.

Jag tyckte så synd om jackson när han stod i snön och led imorse. Mitt upp i allt så fick han tasskramper och visste inte vilken tass han skulle stå på. Ja, man lider själv när de små inte mår bra.

Jag fick gå morgonpromenaden med bara en hund idag. Snacka om att det går fort att bara ha Lakrits att rasta. Ingen Mr Bromskloss  (Jackson) som saktar ner på tempot.


Jackson 5 juli 2008, på en chihuahuaträff i Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Lena

Krya på dig Jackson från kompisarna i Lerberget

2012-02-13 @ 19:43:40
Postat av: Mirelle

Hoppas Jackson mår bättre nu! Man kan köpa sådan där morotspuré till barn och koka upp med mjölk, lite hönsbuljong och lite druvsocker och ge dom att dricka, det stoppar upp allt jättefort, det lärde jag mig på uppfödarkursen o det räddade nog livet på mina sist.

2012-02-16 @ 11:49:43
URL: http://www.123minsida.se/lillpinglans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0